swiatelkoblog rowerowy

Warto zobaczyć

Boo
    VanHelsing

Wykres roczny blog rowerowy swiatelko.bikestats.pl

Środa, 3 grudnia 2008Kategoria Wielkopolski PN, Miasto
    Od wczoraj miałam postanowienie: iść na rower bez względu na pogodę. Brakowało mi już tego mocno, nie szkodzi że dzisiaj czeka mnie jeszcze cała nocka w pracy. Trudno, przeżyję jakoś, odeśpię jutro.
    Pogoda trafiła mi się rewelacyjna. Cały czas piękne słoneczko, temperatura co prawda oscyluje w granicach 2 stopni Celsiusza. A jechało się naprawdę przednio:) Kilka kilometrów musiałam po mieście nabić, bo do przychodni po jakieśtam recepty, natomiast reszta to już czysta leśna zabawa.
    I zdjęcia. Komórkowe ale lecą:)

dobrze, że zdjęcie nie pokazuje jaka brudna jest moja Rowera;)

takie ścieżki jak ta to wprost uwielbiam:)

i nawet kałuże były jeszcze zamarznięte;) ale i tak wszędzie było pełno błota, bo słoneczko świeciło:)

No i przy okazji, to jedna z ostatnich jazd na tak skonfigurowanej Rowerze. Najpóźniej po świętach zostaje wymieniony cały napęd, tylnie koło, gripy, manetki. Już się nie mogę doczekać:)
    Dane wycieczki: 30.20 km (25.00 km teren) czas: 01:30 h avg:20.13 km/h
    Linkuj | Komentuj | Komentarze(4)

K o m e n t a r z e
    O i widze WPN! i jezioro Jarosławieckie:) bywam tam:) dzesio - 17:55 środa, 3 grudnia 2008 | linkuj
    Troche daleko mamy do Ciebie jednak:) ale może Ty kiedys wpadniesz w bieszczady za rok w okolice Misqa:)?
    kundello21
    - 17:22 środa, 3 grudnia 2008 | linkuj
    luxik jeździsz po moim ulubionym rodzaju trasy, las, brak asfaltu i niezbyt stromo hehe tak jak w stalówce :)
    robertGTW
    - 16:36 środa, 3 grudnia 2008 | linkuj
    Ale tam ładnie:) pojeździłbym ...